יום ראשון, 8 בפברואר 2009

ריפלקציה:

הגעתי לשיעור השני לאחר שיסאר העביר את השיעור הראשון, התלמידים שנהנו מחופש פעולה כמעט בלתי מוגבל אצל יאסר- היתקשו לעבור פאזה כשהגעתי ולהתחיל להיות רציניים.לקח לי כמה דק' טובות להכניס אותם לתלם, ובסך הכל השיעור זרם בצורה אופיינית אחר כך. יניב לא בחל בשום אמצעי על מנת שאוציא אותו מהכיתה ואף התקשה להסתיר את התמוגגות ליבו מהעניין..מעבר לזה אין מה להוסיף.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אודי שלום

לגבי יניב, אני חייב להודות שאין לנו פתרון כרגע וגם לבית הספר אין פתרון. מדובר בילד חריג שמסגרת זו איננה מתאימה לו והוא צריך לדעתי להיות במסגרת אחרת בבית הספר עצמו או מחוצה לו. צריך להבין שיש, לצערנו, מצבים שעליהם אין לנו (בתוך הקבוצה שלנו) שליטה, במקרה זה אולי עקב מדיניות בית הספר, וזוהי דוגמה מובהקת לכך.