יום שישי, 20 במרץ 2009

ריפלקציה:
בשיעור האחרון ניתן היה לראות את "ניצני הפירות" של העמל שהשקענו אני ויניב בכיתה החל מהמשמעת וכלה בהשתתפות המרשימה של התלמידים בחומר הנלמד עכשיו ,האתגר עתה הוא לשמר את ההישג הזה ע"י עקביות , התמדה, ונחישות לגבי הכללים שקבענו.
אגב, התחלנו ללמד כוחות ותנועה, וכצפוי צצו להן "תפיסות מוטעות" בקשר למסה ומשקל, יניב שהעביר את השיעור הטיב להפריך אותן הודות לנסיונו העשיר , מעבר לזה השיעור די זרם בצורה יפה.
לסיכום, אני מאוד מרוצה מההתקדמות של הכיתה בכל המובנים ,שנבעה גם מההתקדמות שלי בכל השקשור לראיה שקולה ואחראית יותר במיוחד בצד המנטלי של נושא ההוראה.
שבת שלום.

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

אודי שלום

לא נותר לי אלא לברך שוב על עבודתכם המשותפת. אני שמח על שיתוף הפעולה בינך ובין יניב. אני סבור שהשינוי שעשינו שבעקבותיו שניכם ביחד, מוכיח את עצמו בצורה טובה מאד. כל הכבוד.