יום שישי, 8 במאי 2009

ריפלקציה
יניב העביר את השיעור הראשון , היתמקד על מושגים כמו אניטרקציה, כוחות באינטרקציה, תאוצה, כיווני כוחות, מהרגע הראשון ניתן היה להבחין שהתלמידים הגיעו במצב רוח משועשע מתמיד ומדושנים מעונג, כך שכל ההפרעות שלהם הסתכמו בפרץ צחוק מוזר מאוד, קרן ושרון נכנסו לכיתה ל"ווידוי למידה" ובאותו רגע היה שקט כזה שיכולתי לשמוע בבירור את השיעור של רומן מעבר לקיר. שיעור השני אני העברתי ברוח קצת בידורית , חילקתי את הכיתה לשתי קבוצות ,קבוצה א' וקבוצה ב' , כל קבוצה בחרה דובר שיקרא מהספר עד שהוא מגיע לשאלה ובשלב זה הקבוצה שלו הייתה צריכה לענות , במקרה שהתשובה נכונה הם מקבלים נקודה , אם התשובה שגויה הנקודה עוברת לקבוצה השניה, השיעור עבר ממש בכיף אני והתלמידים ממש נהננו וראו שהתלמידים ממש בעניין- האינדיקציה לזה הייתה שהתלמידים פשוט לא הלכו בסוף השיעור לבית , הם נשארו בכיתה והתחילו להתווכח על הנקודות שמגיע או לא מגיע להם. ניתן לומר שאחד הפרושים לפסוק "חנוך לנער על פי דרכו" הוא מה שעשיתי בכיתה שיעור שעבר
שבת שלום

תגובה 1:

יורם אורעד אמר/ה...

היי אודי

המשחק הוא יופי של דבר בעיניי. אפשר לנצל את זה בעתיד גם לפיתוח של מיומנויות חשיבה גבוהות כגון העלאת השערות, ניתוח, טיעון ועוד. מעניין היה לעשות איזשהו תרגיל בנושא ולראות איך זה יעבוד.
יפה.